Wizerunek szkoły w przestrzeni mediów społecznościowych. Nowoczesny model komunikacji.

Opis I części: Przedstawienie praktycznych narzędzi do zarządzania treściami, które szkoła chce reprezentować na zewnątrz. Budowanie relacji szkoła-rodzic oraz szkoła-uczeń za pomocą komunikacji przez Internet

Opis II części: Kilka słów o tym, jak uczniowie, pod okiem nauczyciela, mogą prowadzić wartościową komunikację w social media i budować pozytywny wizerunek własnej szkoły. Przedstawienie skutecznych rozwiązań tworzenia efektywnego oraz angażującego przekazu medialnego.

Przewidywany czas szkolenia:

  • 60min- część I – Praktyczne wprowadzenie do zarządzania treścią w szkole.
  • 60min – część II – Wizerunek szkoły w przestrzeni mediów społecznościowych.
  • Łączny czas 120-150min + czas na pytania i odpowiedzi
Tagi , , , , , , , , .Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.